ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

من ازت خاطــــــــــــــــــــره دارم

        

    همه درد منی تو ... غم دنیا که غمی نیست. 

من ازت خاطــــــــــــــــــــره دارم، خاطــــــــــره درد کمـــــی نیست!!  

 

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

   

 

 عــشـــــق فـــقــط 


عزیـــزم و دوســـتت دارم 

 
نــیــســت  


عشق اینه که  


تو هـــر شرایــــطی  


باهـــاش باشـــی  


حتــی اگه نفــهمه.....!


Click the image to open in full size.

 

 


 

درد که میــــگیرد قلبـــــم...


لبــــخند میـــــزنم!!


یادگـــاری توســـت....

  

http://www.farafun.net/photos/farapix_com_a660b6fd1d7c72ff84b3c4d76e5171e1_qejx7xnx5ayblnvcp60.jpg

 

 

مـقـدس تــریـن جــای دنــیـاست


اتـــاق تنــهـایی هـــایـــم


وقـــتی


بــا نیـّــت " تـــ♥ـــــو " خــلـوتـــ می ڪنـــم                         

 


 
                           

                           

 


زود بیا که خیلی تنهام

هنری.خاص .عکس های هنری

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسییه سلام عاشقون

با یه بغض بی بهونه

می نویسم تا بدونی

یاد تو، تو دل می مونه

یادته وقتی می رفتی

دم به دم نگات می کردم

بغض سنگین توی چشمام

گفتی: صبر کن برمی گردم

یادته قسم می خوردیم

عزیزم بی تو میمیرم

اما حالا که تو نیستی

من با دلتنگی اسیرم

یادمه وقتی می گفتم

به خدا نمیری از یاد

آه سردی می کشیدی!

توی قلبم مثل فریاد

اما حالا که تو نیستی

حال و روز من خرابه

آخر قصه ی عاشق

اشک و ماتم و سرابه

اما حالا که می بینم

بی تو دل رنگی نداره

توی آسمون چشمام

غروبا بارون می باره

می دونی طاقت ندارم

با غم و غصه اسیرم

زود بیا که خیلی تنهام

به خدا بی تو میمیرمعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی  

   

بـــﮧ خوابمـــ نیـا

 

بـــﮧ خوابمـــ نیـا خوابمــ را رنگــﮯ مــﮯڪنــﮯ

                                          

و روزمــ را سیــاهــ

مــرا پناهــــﮯ جــز خوابـــــــ نیستـــــ

بــﮯ پناهمــــ نڪــטּ...  

زیباترین عکس نوشته های عاشقانه و محبت آمیز

 

  

 مـــــاهـ مــלּ 

نـمــ ــاز آیــاتـــــ مــــﮯخوانــمــــ

وقتـــﮯ گرفتــــــﮧ اے...  

 

                           

عاشقانه های دل شیدا

                      

 

 

                           

دلــــمـ لبخنـــــدت رآ می خوآهــد

  

 

 

یک

 

دو

 

سـﮧ...

 

ستـ ـآرهـ هآ را نمے شمــآرمـ !!

 

کــ تو تنهــآ

 

ستــآره

                    

آسمـــآלּ قلــب منـے...   

 

ثـــآنیـ ـهـآے نبـودنتــ رآ مے شمــآرمـ

 

کـــﮧ تمــآمے نــدآرند... 

 


این روزا...


موهای آشفته مــن


و یادگاری قشنگ تــــــو


چه عاشقانه همدیگرو در آغوش گرفتند...!

 

دلــــمـ لبخنـــــدت رآ می خوآهــد 

 

 

از همـــآن لبخنـــــد هآیی که وقتی نگـــآهمـــآن 

 

  

 در همـ گرهـ می خورد

  

 

نثــآر چشـــمـ هــآیمــ می کنـــی...

کارت پستال های عاشقانه (5)  

نـہ نمـےدآنـے !

هیچکس نمـےدآند...

پشت این چهره ی آرام در دلم چـہ مـےگذرد...


این آرامش ِ ظاهــر و این دل ِ نـا آرام ،

چقدر خستـہ ام مـےکند ... 

  

من از زمستـــــآטּ تنهـــآییـــ میـ ترســـمـ

گرمیـ دستـــآטּ مهــربـآنتــ رآ

از دستــهـآیمــ دریغــ نکـטּ

و بهــآر آغوشتــ رآ بهـ مــטּ ببخشــ

بگــذآر قلبــ یخــزدهـ ام از نو جـــوآنهـ زند...

  

                          



    
   

  این تب و لرز ها... 

تمامش بهانه است...!!!


تا شاید لحظه ای دستت را بر پیشا نی ام بگذاری...!!!

و حس کنم مالک تمام دنیا شده ام...!!!!   

 

یکی بود ، یکی نبود...

آلبوم را ورق میزنم.... 


 نگاهت جان میگیرد.... 

نه تو قصد رفتن داری، 

نه من خیال دل کندن دارم.... 

فاصله خاک خورده،صفحه ها بی رحمانه تو را از من 
 
 میگیرند....
 
  

 
       

جا برای منِ گنجشک زیاد است ولی  


به درختـانِ خیـابـانِ تو عـادت دارم... 


گنجشک نشسته بر شاخه

 

 

 
دلتــــنـگی یعنـــــی؛
دم به دقیـــقـه گوشیـــــــــت چک کنــــــــی؛
ولـــــــی وانـمــــــــود کنی داری ساعـــــــت میبــــــینـی!!!

 

من "خاطرت" را می خواستم  


 
 
نه "خاطرات" را... 

 
 
کارت پستال درخواستی طراحان