ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

باران ببـ ـار


گفتمش آغاز درد عشق چیست ؟

گفت آغازش سراسر بندگیست

گفتمش پایان آن را هم بگو ،

گفت ،پایانش همه شرمندگیست

گفتمش درمان دردم را بگو ؟

گفت درمانی ندارد بی دواست .

گفتمش یک اندکی تسکین آن ؟

گفت تسکینش همه سوزو فناست .



باران ببـ ـار . . تمـ ـام خاط ـره هـ ـا را بشـ ـور . .
تمـ ـامـ ِ دوستـ ـتـ دارمـ هـ ـا . . تمامـ ِ عاشقـ ـانـ ـهـ هـ ـا . .

ببـ ـار کهـ مـن
هـ ـمـ شـ ـرمـ نکنـ ـمـ . .

مـن هـ ـمـ ببـ ـارمـ . . !.

خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و

گاهی نیست......

هرگز نفهمیدم فراموش کردن دَرد داشت


یا فراموش شُدن


به هر حال دارَم فراموش میکنم


"فراموش شُدنم را "


دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم


midunam%20ye%20roz%20mifahmi%20 %20AloneBoy.com کارت پستال “ میدونم یه روز میفهمی ”

خداوندا

 

   

خداوندا، خداوندا !!!

قرارم باش و یارم باش ...


جهان تاریکی محض است !!!

می‌ترسم ،

کنارم باش ...{-35-}

می گوینــــــد:" دل بـــــه دل" راه دارد...!

پـــــس چــــــرا وقتـــــــــــی...

" دلـــــم" رو شکستــــی...

"دلـــــت"نشکســـــــت...!

دیر آمدی ...

یادم رفت عاشقت بودم !

برای آن مینویسم

 
 برای ان عاشق بی دل می نویسم که حرمت اشکهایم را ندانست


برای ان مینویسم که معنای انتظار را ندانست،


چه روزها و شبهایی که به یادش سپری کردم


برای ان مینویسم که روزی دلش مهربان بود


می نویسم تا بداند دل شکستن هنر نیست


نه دگر نگاهم را برایش هدیه میکنم ، نه دگر دم از فاصله ها میزنم


و نه با شعرهایم دلتنگی ها را فریاد می زنم


می نویسم شاید نامهربانی هایش را باور کند