ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

عشــق چیسـت؟

 

گفتــــــی لــــب تَر کن تــــآ دنـــــیآ را 
 
  
بــه پــــآیت بریزمــــ  
  
حـــــالا چـــــشم تــَر کرده امـــــ 
 
 
می آیی؟!!   
 

مے گوینـد قِسمتـــ نیستـــ حِکمَتـــ استـــ

خدایـآ

...

مـَن معنیِ قِسمتـ و حِکمَتـــ را نمے دانمــ


امـآ تـو معنےِ طاقَتــــ رآ مے دانـی ... مـَگــَر نــه ؟


عکس رویایی جدید

دلم می گیرد ...

وقتی می بینم او هست ... من هم هستم ...

اما " قسمت" نیست ...!!

عکس قلب در آتش love fire

 



پرسید : چرا آسمان ابریست ؟




گفتم : تو نبودی با او درد دل 

 


 کردم !  


انگشتم که لای ورق های دیوان حافظ می رود



دست و دلم می لرزد



اما به خواجه میسپارم تا امید را از دلم نگیرد



دلم میخواهد همیشه بگوید



یوسف گمگشته باز آید به کنعان غــــــم مخور




 

 animated gifs of rain

بـــاران که میبــــارد....


همه چیـــز تازه میشـــود...

حتـــی داغ نبــــودن تـــو
...


امــروز بـــاران بـــارید....


 

 

از هَـــر چــے تَرسیـــــدَم سَـــرَم اومَــــد. 

 

.   

کـــآش تُـــو هَم یه کم تَــرسنآکـــ 

 

 

 بودی !!!  

 

[تصویر:  1hjaqkxkjifraid1qa0i.jpg]

عشــق اگــر خـط مــوازی نیسـت،چیسـت؟

یـ ـا کتـاب جملــه ســازی نیســت،چیسـت؟
!
عشـق اگــر مبنــای خلــق آدم اســت ...

پـس چــرا ایـن گـونـه گنــگ ومبهــم اسـت؟

پـس چــرا خـط مـوازی مـی شـود!!!

از چـه رو هــر عشـق،بــازی مـی شــود؟  
 

 

 
اسبـــابــ بازیهـــایتــ را کـه جمــع کردم
 
مــــاتم بــــرد...
 
وقتـــــی که دلـــــم را مــــیان آنها 
 
  دیـــدم... 
 
نظرات 10 + ارسال نظر
شبنم 1392/02/20 ساعت 20:13 http://shabnam-f74.blogfa.com/

خــُــבا
یاבَتـــ باشـב
براے بـَعضے وَقتـــ ها که خیلے خَسـتـﮧ ام
یک بـَغـل مُحکـَم ، بـﮧ مـَن بـבهکارے ...!

سید محمد رضا 1392/02/20 ساعت 21:17 http://http

سلام خوبی
مرا بسپار در یادت به وقت ریزش باران..
نگاهت گر به آن بالاست..
و در رقص دعا دستت مثال بید می لرزد...

دعایم کن که من ...

محتاج محتاجم..
نگاهت را به درگاه خدا کن ...
خدا را با وجود خود صدا کن....

در آن حالت که دستانت بلند است ...

غنیمت دان و ما را هم دعا کن....
مهربون یا حق موفق باشی

آجی عزیزم وبلاگت معرکس به منم سر بزنی اپ جدید گذاشتم عشقم بوس بای

ابتین 1392/02/24 ساعت 11:20

کافیست جای زخمت را بلد باشند
اعلاء ترین نمک را برایت مرهم می نهند

ابتین 1392/02/24 ساعت 11:26

دﻟﺘﻨﮕﯽ ﺣﺲ ﻋﺠﯿﺒﯿﺴﺖ ﮔﺎﻫﯽ ﺗﻮرا ﺑﻪ ﯾﺎدم ﻣﯽ ادرد ﮔﺎﻫﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﻦ اﻻن .... ﻫﻤﯿﺸﻪ ..... ﻫﺮﻟﺤﻈﻪ ......

ابتین 1392/02/30 ساعت 07:16

گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص
برایت یک آغوش گرم تجویز کند...

شبنم 1392/02/30 ساعت 18:03 http://shabnam-f74.blogfa.com/

مـَלּ همـ ــآنـ َـم

خـوب تمـ ــآشـا ڪـُטּ

בُختــَرے ڪـہ براے בاشتــنــتـــ ...

تمــامـــ شبـــ را بیـבار مـے مانـב

و با تـ ـویــے ڪـہ نیــستے حرف مے زنـב

בختــرے ڪـہ ...

زانــو میــزنـב لبــہ تختــش و چشمــــانش را مــے بنـבَב

و تنــــهـا آرزویـــَش را براے

هـــزارمیـــن بـــــار بـہ خـُـــבا یـــاב آور مـــے شود!!!

خـُــבا هم مثــل همیـــشهـ لبــــخنـב مے زنـב

از ایــטּ ڪـہ ×تـ ـــو × آرزوے همیشگے مـــטּ بوבے!!!

شبنم 1392/02/30 ساعت 18:04 http://shabnam-f74.blogfa.com/

*سی‌ثانیه زمان کمی نیست
صد بار می‌شود پلک زد
شصت بار می‌شود گفت:
\\\\\\\"دوستت دارم\\\\\\\"

ساسان74 1393/04/11 ساعت 11:09

سلام...
تینا جون خوبی!؟
چه خبر؟؟
کم پیدایی!!!

تینا کیه!!!؟؟؟

امیر28 1393/04/24 ساعت 20:24

تو بهترینی من واقعا وبتو میبینم هیجان زده میشم دوسته خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد