ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

دلــــمـ لبخنـــــدت رآ می خوآهــد

  

 

 

یک

 

دو

 

سـﮧ...

 

ستـ ـآرهـ هآ را نمے شمــآرمـ !!

 

کــ تو تنهــآ

 

ستــآره

                    

آسمـــآלּ قلــب منـے...   

 

ثـــآنیـ ـهـآے نبـودنتــ رآ مے شمــآرمـ

 

کـــﮧ تمــآمے نــدآرند... 

 


این روزا...


موهای آشفته مــن


و یادگاری قشنگ تــــــو


چه عاشقانه همدیگرو در آغوش گرفتند...!

 

دلــــمـ لبخنـــــدت رآ می خوآهــد 

 

 

از همـــآن لبخنـــــد هآیی که وقتی نگـــآهمـــآن 

 

  

 در همـ گرهـ می خورد

  

 

نثــآر چشـــمـ هــآیمــ می کنـــی...

کارت پستال های عاشقانه (5)  

نـہ نمـےدآنـے !

هیچکس نمـےدآند...

پشت این چهره ی آرام در دلم چـہ مـےگذرد...


این آرامش ِ ظاهــر و این دل ِ نـا آرام ،

چقدر خستـہ ام مـےکند ... 

  

من از زمستـــــآטּ تنهـــآییـــ میـ ترســـمـ

گرمیـ دستـــآטּ مهــربـآنتــ رآ

از دستــهـآیمــ دریغــ نکـטּ

و بهــآر آغوشتــ رآ بهـ مــטּ ببخشــ

بگــذآر قلبــ یخــزدهـ ام از نو جـــوآنهـ زند...

  

                          



    
   

  این تب و لرز ها... 

تمامش بهانه است...!!!


تا شاید لحظه ای دستت را بر پیشا نی ام بگذاری...!!!

و حس کنم مالک تمام دنیا شده ام...!!!!   

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام خوبی آرزو جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وب خیلی خوشگلی داری...
اگه تونستی به منم سری بزن
منتظرتم...

چقدرحرف هست ومن فقط سکوت میکنم, داشتنت راسکوت کردم,آمدنت راسکوت کردم,رفتنت راسکوت کردم,انتظاربازگشتت راهم... حالانوبت توست,بایددرسکوت به تماشابنشینی سوختنم را...

شراره جون 1391/12/15 ساعت 00:57

بابا احساساتتتتتتتتتتتت ایولا خوجمله عخشم

سعیدپانتر 1392/01/07 ساعت 20:50

خداییش برای تو بهتر از برای منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد