ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

عشق اول

میگن تو بن بست زندگی

 

همه برمیـگـــــــردن سراغ

 

عشق اولشون

 

وای به روزیکه

 

عشق اولت

 

رفته باشه سراغ

عشق اولش...     

2hqgz6u.jpg

کـــارم از یکـ ـــی بــــود یکـ ـــی نبــــود , 

 

گذشتـ ـــه اســــت...  

 

مـ ـــن در اوج قصـ ـــه گــــم شــــدم .... 

 

عشـ ـــق یعنــــی :

یکـ ـــی بــــود و یکـ ـــی " نـ ـــآبـ ـــود "    

  

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comساده ی ساده ...از دست می روند ..!


همه ی آن چیز ها که .....


سخت سخت ... به دست آمدند !..
بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com   

 

118zuib.jpg

بـــرگ پـــاییــزی

راهـی نـدارد جـــز سُــــــــقوط….

وقـتی می دانـد

درختـــــــــــ…

عِشــقِ بَـــرگ تـــــازه ای را در دِل دارد….. 
 
images?q=tbn:ANd9GcSL-zuFjfrxziihPjqr-DI

بــــاز هـــــم خیال تــــو


مــــرا


“برداشــــت”


کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!  


images?q=tbn:ANd9GcQrmF5FnzpJZVLk_U1o2RT

خسته شدم از بس

ادای {کوه} بودن را درآوردم
 
 
میخوام خودم باشم  
 
 
میخواهم فرو بریزم 
بهار-بیست دات کام تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.bahar-20.comپاییِــــــز مــرا عاشق میکند 
 
 
 و بارانش مرا شیفته ،
 
 
تو بگو با این دل پاییزی  
 
چـهـ کنمــ؟♥

 
 

ih6d8lbm30k7kfsgq2j6.gif
 
این روزها خیلی چیزها دست من نیست ...!مثلا...     
 
 
دستانت♥ 
 
normal_love-persianv_com_%2810%29.jpg
 
کودکی هایم را دوست داشتم
 
 
روزهایی که بجای دلم  
 
 
سرزانوانم زخمی بود...  
 
506141_8U8ZvOrL.jpg 
  
 
 
دلـــم خـــواستــــ

تــقدیــرم نــخــواستـــــ !
 
 
نمی دانم 
 

من به مسـافر دل بستم ،
 
 
 
   یا مسـافر شد 
 
 
 

آنکه به او دل بســــتم...!!!
 
نظرات 48 + ارسال نظر

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com

sara 1392/05/29 ساعت 20:30

کـاش مـی فـهـمیـدی

قـهـر میـکنم

تـا دسـتـمو مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی

بـمون...

نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى

هـر طور راحـتـى!

sara 1392/05/29 ساعت 20:32

باران . . .

بغض‌هایم را

به ابرها می دهم

و قلبم را

از نام تو

پر می کنم

باران که ببارد

آواز قلبم

شنیدنی ست !

سلام من مهرتاش هستم مدیر و طراح سایت آنلاین فرم
دیدم خیلیا نیاز دارند واسه بلاگ هاشون فرم های آنلاین بسازند برای ارتباط با مخاطب، فروش ، سفارش ، نظر سنجی و ... هر چی بخاند
اومدم یه سایت زدم کارتونو راه بندازم. که خیلی راحت با سلیقه خودتون فرم آنلاین بسازید تند و تند.
نه برنامه نویسی میخاد نه قالبسازی نه سایت نه هاست. همه چی تو خودش هست. (پلن رایگان هم داره :) )
این نرم افزار که امسال راه اندازی شده "سامانه فرم ساز تحت وب" نام داره و میتونید در آدرس
http://www.onlineforms.ir
ببینید و به رایگان عضو شوید و فرم هاتون رو بسازید
اینم یکسری نمونه فرم که با اون ساختم

نمونه فرم نظر سنجی همایش : http://onlineforms.ir/Forms/samples/16
فرم نظر سنجی محصولات کارخانه : http://onlineforms.ir/Forms/samples/18
فرم تقاضای مرخصی : http://onlineforms.ir/Forms/samples/17
نمونه فرم استخدام : http://onlineforms.ir/Forms/samples/15
فرم رضایت مشتری : http://onlineforms.ir/Forms/samples/19

فیلم آموزشی ساخت فرم:
http://www.aparat.com/v/WxvD2

امیدوارم برای همه مفید باشه

سید محمد رضا 1392/05/29 ساعت 20:49

سلام خوبی تو زحمت کشید ولااااا...
خواهرم من سه نت دارم یکی به نام رنگ شب فقط توی گوگول بنویسی به رنگ شب کافی ولی ورودی مهمانش بسته هست
یکی به نام کوروش توی گوگول بنویسی گزینه دومی چت روم کوروش بزرگ ان هم فعلا وقت ندارم مهمانش بسه هستش خخخخخ یکی هم به نام تی تی چت اونم توی گول بنویس ولی انجا اسم محمد رضا ۲۶ هستش فقط جهت اطلاع..
یه دوستدارم هایی روکه میشنوی میدونی دروغه هاولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه

یاحق موفق

ممنون که به ما سر زدید


متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند
ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که،
تو را فرو بریزند…!
تا تو را انکار کنند…!
تا از رویـــت رد شـــوند

با تشکر دوباره

sara 1392/05/30 ساعت 17:09

اینقـــدر در آغـــــــوش میــــــــ فشـــارمتـــــــ کهـــ

بـــاور نکـــنیــــ هـــرگــز فــاصلـهــ ایــــ بیــنمـــانــ بــوده....

sara 1392/05/30 ساعت 23:19

خیلــــی وقت است کـــــــه "بی تــــــابم" . . .


دلـــــــم تــــــــاب میخواهد . . .!


و یک هــــُــلِ محــــکم . . .,


کـــــه دلم هــُـــرّی بریزد پایین . ., هر چـــــه در خودش تلنبار کرده را . .

sara 1392/05/30 ساعت 23:20

فراموش نمی شوی
"جای پـــــای تو"
مانده بر تمام
من . . .

sara 1392/05/30 ساعت 23:24

"سکوت"، متن ساده ای است که همیشه "اشتباه" ترجمه میشود...

sara 1392/05/30 ساعت 23:36

کنارت که هســـــــــــــــتم

عمیــــــق تر نفـــــــــس می کشم

هوای با هم بودنمان را می بلعـــــــــــــم

و مبـــــتلا تر می شوم …

کنارم بمان اگر می خواهی زنده بمانم♥

sara 1392/05/30 ساعت 23:41

سلام زهــــــرا جـان وبـلاگـــــــ بسیار زیِِِِِِِــــــــبا ایــــــ داری دوستــــــــ دارم عـزیزمــ امیـدوارمــ مـوفـق باشـیـــــ.

سلام آجی جونم الهی فدات بشم لطف داری گلم
منم دوست دارم هوارتا بوس بوس آجی نازم

sara 1392/05/31 ساعت 20:58

اری حقیقت دارد :
کافیست چمدان هایت را ببندی...........
همه حاضر میشوند برای از یاد بردنت...!!!

شبنم 1392/06/01 ساعت 14:15 http://shabnam-f74.blogfa.com/

نه! چشمانم شور نبود
اگر که آخر کارمان ندامت شد
دست هایم نمک نداشت . . .

سارا 62 1392/06/02 ساعت 00:12

عزیزم عالی بود دوست دارم نفسی من

سلام آجی فدات بشم میسی لطف داری بوسسسسسسسسسسسسسس

sara 1392/06/02 ساعت 17:33

کــــ♥ــــسی چــــــــه میفهـــــــمد
تکــــــــرار "تـــــــ♥ــــــ♥ـــو"
چــــــــقدر زنــــــــدگـــــ♥ـــی بخــــــــش اســــــــتــــــــ...

فدات بشم آجی نازم
دوست دارم بووووووووووووووووووووووووس

sara 1392/06/10 ساعت 19:27

حرف دلم :

گاهـ ـی حجـ ـم ِ دلــــتنـگی هایـ ـم

آن قــَ ـــ ـدر زیـاد میشود

که دنیــــا

با تمام ِ وسعتش

برایـَم تنگ میشود ...

... دلتنــگـم...

دلتنـــــگ کسی کـــــه

گردش روزگــــارش به من که رسیــــد

از حرکـت ایستـاد...

دلتنگ کسی که

دلتنگی هایم را دیگر نمی بیند ..

sara 1392/06/12 ساعت 11:56

هیـــــــــــ♥ــــــــــــــس !

ساکت!♣

یه کف مرتب به افتخارش...!

چه با احساس♥ منو ♥گذاشتــــــ و رفتـــــــ...

محمد 1392/06/13 ساعت 12:34 http://m-nameh.blogfa.com

بهم سربزنید

sara 1392/06/18 ساعت 18:14

راﮮ بعضـــﮮ בرבها نــﮧ میتواלּ گریــــــــﮧ کَــرב

:نــﮧ میتواלּ فریــــــآב زב

براﮮ بعضـــﮮ בرבها

فقـــط میتواלּ

نگــــاه کَرב

و بــﮮ صـــــבا شکستــ

همیـــלּ

شبنم 1392/07/20 ساعت 20:37 http://shabnam-f74.blogfa.com/

نگاهت هر قدر هم که دور باشد آرامم می کند و آوایی، آمدنت را در گوشم زمزمه...
چقدر رسیدنت را دوست دارم...
آغوشم در ازدحام سرمای تنهایی، تنها برای تو هنوز گرم است...

کسری 1392/08/01 ساعت 03:02 http://kasra.naji.loxblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری عزیز.خوشحال میشم ب من هم سر بزنی.
موفق باشی.

vahid 1392/08/02 ساعت 08:17 http://vahid-1993.blogfa.com

از من فاصله بگیر ….
هر بار که به من نزدیک می شوی
باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت
از من فاصله بگیر ….
خسته ام از امیدهای کوتاه … !!!

قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را !

این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!

คlเ 1392/10/12 ساعت 13:08 http://www.samelove.blogfa.com

همیشه در حالی که یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده

یه عالمه اشک توی چشماته

یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده

باید بگی:خب..............

خداحافظ

ایرج جون 1392/10/28 ساعت 19:22 http://iraji.blogfa.com

1000 مرتبه 900 جمله ی عاشقانه را در 800 جای مختلف به 700 زبان پیش 600 نفر مطرح کردم 500 نفر آنها 400 جمله ی مرا در 300 زبان و 200 برگ ترجمه و 100 بار برای تو در 90 دقیقه 80 ثانیه تکرار کردم 70 جمله ی مرا در 60 بار در 50 روز روزی 40 مرتبه برای خودت تکرار کردی 30 تا جمله های مرا آموختی پس از 20 دقیقه 10 بار از تو 9 سوال کردم 8 مرتبه 7 سوال مرا جواب دادی در فاصله ی 6 هفته و 5 روز روزی 4 مرتبه تو را 3 بار دعوت کردم 2 ساعت خواهش کردم التماست کردم و به پایت افتادم که فقط 1 بار بگویی که :

دوستت دارم...
وب جالبی داری لینکم کن تا لینکت کنم بهم خبر بده مرسی....!
وبلاگ احســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس
؛ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرج؛

ایرج جون 1392/11/04 ساعت 11:42 http://iraji.blogfa.com

سلام با تشکر از حضور گرم شما در وبلاگ احساس لینک هستید....وب شما هم عالیه مشتاق دیدار دوباره در وبسایت.
چرا افتادن همیشه سرنوشت برگ است.
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرج.

سید محمد رضا 1392/11/12 ساعت 19:33

سلام مننونم که سر زدی من ولاه گرفتارم ببخششش..
بای

حمید پیله 1392/11/25 ساعت 23:08

باز من اومدم ههههههههههه اجی زغال وبت خوجله مثل خودت مهربونه مثل دلت

iraj 1392/12/12 ساعت 18:39 http://iraji.blogfa.com

تایادم نرفته

آخه تاکی بکشم منت چشمای تورو

بذارم به پای چی وعده بیجای تورو

یه روز آفتابی می شی یه روزی ام ابری وسرد

کدو مو باور کنم گرما یا سرمای تو رو

این همه میان سراغم به هوای عاشقی

من یادم میاد فقط چشمای زیبای تو رو

چراهرکسی رودوست داری تورودوست نداره

نمیدم به کسی حتی تلخی حرفای تورو

دلای دریایی شونو به رخ من می کشن

نمی دم به هیچ کدوم یه موج دریای تو رو

دوست دارم تمام دنیارو بدم تا بدونم

راز فتح قلعه قشنگ رویای تو رو

تا یادم نرفته یک باردیگه واست بگم

من نمی دم به کسی تاعمر دارم جای تورو

11 ماه گذشت بعضی ها دلشون شکست ، بعضیا دلشکوندن ،خیلیا عاشق شدن و برعکس خیلی ها تنها شدن ، خیلی ها از بینمون رفتن بازم برعکس ش خیلیا بینمون اومدن ، گریه کردیم و خندیدیم ، زندگی برخلاف آرزوهایمان گذشت، تقریبا 6 روز مونده از همه خاطرها ،دعا کنید تا سال 93 برای همه ایرانیان سال رسیدن به آرزوهاشون باشه .

زهرا 1392/12/24 ساعت 17:57

خوش به حالت شیرین..!

فرهادت به عشق تو

سر به کوه گذاشت و بیستون را برایت کند..!

فرهاد من اما،

مردانه قلبم را کند

و باخودش برد.......!

فرهاد من کم آورد...

خواستنش،

دوست داشتنش،

"ادعا" بو

سارا 1392/12/24 ساعت 18:04

خواب دیدم کنارت جان دادم




تعبیرش کردم که تا ابد پیشم میمانی




نمیدانم خیالت را میگویند نه خودت را!

به سلامتی پسری که وقتی دوستش گفت:اون طرفونگاه کن گفت:من به عشقم قول دادم چشم چرونینکنم....دوستش گفت:نه اون طرفونگاه کن او پسره کیه با عشقت.

OMID 1393/01/28 ساعت 15:45 http://09128534530.BLOGFA.COM

نبودنت را با خیال بودنت به هم بافته ام ، چه سنگین شده این شال گردن دارد بغضم را در گلو خفه میکند...

تبسم 1393/04/21 ساعت 13:23 http://razi25.blogfa.com/

בرجَریـــــــان بآشیـלּ

★ رفیق مِثلِ کَفـــــش وُ رِفــــــــــآقَت مِثلِ جآבه است★



★چِقَـבرωَـختِه وَسَــــط جآבه بِفَهــــــمیـ پآبِرِـہــنِه ای!★



★«بِه ωـلامَـــتی ـہــمـــــہ پابِرِهــــنه هآ»★

aaRyanaa 1393/04/22 ساعت 13:21

جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیخخخخخ مادلشووهل خیلی متناش خوبن
خوشم اوومت بسیارررررررررررر
موفق باشی عزیزممم

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ علوس فدامدا

امیر28 1393/04/24 ساعت 20:15

وای خانومی خیلی قشنگ بود منو بغض گرفته

elMira 1393/05/02 ساعت 12:42 http://mehrabunii.blogfa.com

بساط کرده ام ،نداشته هایم را به حراج گذاشته ام .

بی انصاف چانه نزن حسرت هایم به قیمت عمرم تمام شده

زانیار 1393/05/07 ساعت 00:51

عشق زمینی مقدمه عشق آسمانیست
تا زمانی که عاشق بنده نشوی
عاشق خدا نمیشوی
عشق فرق دارد با حرفهای بچگانه کودکان امروزی

لولو 1393/05/08 ساعت 11:50 http://razehypenhan.blogfa.com

سلام
خواهشمند است به وبلاگ بنده سر بزنید یه سری عکس گذاشتم میخواهم شما هم بیاید و نظر بدید ممنون میشم . به دوستان خود هم بگید.
باتشکر

دلــم یک آلزایـمر خفیــف مى خواهد

آن قــدر که یــادم نرود

به نفعم است که به چند زبــان زنده ى دنیا سکــوت کنم

نیلوفر در مرداب می روید تا بگوید در سختی ها می توان بهترین بود .[گل]

لولو 1393/06/14 ساعت 13:59 http://razehypenhan.blogfa.com

السلام علیک یا سلطان عشق علی بن موسی الرضا (ع)

خاکِ پاکِ حَرَمَت سُرمِه چِشمانِ ما

سلام دوست عزیز دعوتی به یه جشن منتظر حضورگرمت هستم اگر نیای پشیمان میشی پس بیا
منتظرم

مریم 1393/06/15 ساعت 12:37


اینا همه شاعرن چرا من هیچی بلد نیستم بنویسم جز اینکه وبلاگت قشنگه

فدات بشم آجی ،تو میتونی

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که می بینم بد آهنگ است...

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است...

در آخر گفت : بازی برد و باخت دارد....

زبانم بند آمد که به او بگویم :

بی انصاف کدام بازی ؟ ، من با تو زندگی کردم...

matin 1393/10/15 ساعت 18:51 http://jigalema.blogfa.com

این جمله با کلمه ای یک حرفی آغاز می شود? کلمه دوم دو حرفیست?‌ چهارم
چهار حرفی... تا بیستمین کلمه بیست حرفی

نویسنده این جمله یا مغز دستور زبان بوده یا بی کار



I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing
handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality
counterbalancing indecipherability, transcendentalizes intercommunications incomprehensibleness





ترجمه جمله :

نمیدانم این دکترهای خانواده گی این دست خطهای گیج کننده را از کجا کسب
میکنند.با این حال سواد پزشکی آنها غیر قابل کشف بودن این دست خط ها را
جبران کرده و بر غیر قابل کشف بودن آنها ( دست خط ) برتری میجوید.........................................................................................................................................................
نامت چه بود؟آدم


فرزند؟من را نه مادری نه پدری، بنویس اولین یتیم خلقت



محل تولد؟بهشت پاک




اینک محل سکونت؟زمین خاک




آن چیست بر گرده نهادی؟امانت است




قدت؟روزی چنان بلند که همسایه خدا،اینک به قدر سایه بختم به روی خاک




اعضاء خانواده؟حوای خوب و پاک ، قابیل خشمناک ، هابیل زیر خاک




روز تولدت؟روز جمعه، به گمانم روز عشق




رنگت؟اینک فقط سیاه ، ز شرم چنان گناه




چشمت؟رنگی به رنگ بارش باران ، که ببارد ز آسمان




وزنت ؟نه آنچنان سبک که پرم دئر هوای دوست ... نه آ نچنان وزین که نشینم بر این خاک




جنست ؟نیمی مرا ز خاک ، نیمی دگر خدا




شغلت ؟در کار کشت امیدم




شاکی تو ؟خدا




نام وکیل ؟آن هم خدا




جرمت؟یک سیب از درخت وسوسه




تنها همین ؟همین

!!!!


حکمت؟تبعید در زمین




همدست در گناه؟حوای آشنا




ترسیده ای؟کمی




ز چه؟که شوم اسیر خاک




آیا کسی به ملاقاتت آمده؟بلی




که؟گاهی فقط خدا




داری گلایه ای؟دیگر گلایه نه؟، ولی...




ولی چه ؟حکمی چنین آن هم یک گناه!!؟




دلتنگ گشته ای ؟زیاد




برای که؟تنها خدا




آورده ای سند؟بلی




چه ؟دو قطره اشک




داری تو ضامنی؟ بلی




چه کسی ؟ تنها کسم خدا




در آ خرین دفاع؟

می خوانمش که چنان اجابت کند دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد