ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

یکی بود ، یکی نبود...

آلبوم را ورق میزنم.... 


 نگاهت جان میگیرد.... 

نه تو قصد رفتن داری، 

نه من خیال دل کندن دارم.... 

فاصله خاک خورده،صفحه ها بی رحمانه تو را از من 
 
 میگیرند....
 
  

 
       

جا برای منِ گنجشک زیاد است ولی  


به درختـانِ خیـابـانِ تو عـادت دارم... 


گنجشک نشسته بر شاخه

 

 

 
دلتــــنـگی یعنـــــی؛
دم به دقیـــقـه گوشیـــــــــت چک کنــــــــی؛
ولـــــــی وانـمــــــــود کنی داری ساعـــــــت میبــــــینـی!!!

 

من "خاطرت" را می خواستم  


 
 
نه "خاطرات" را... 

 
 
کارت پستال درخواستی طراحان 
 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید پیله 1391/12/06 ساعت 09:30

عمریست که با سادگی ام خو دارم
درویش صفت نغمه ی یا هو دارم
ای عشق بیا مشتری جانم باش
در سینه دلی به شرط چاقو دارم

حمید پیله 1391/12/06 ساعت 09:31

از شب پرسیدم چه بنویسم..

برای کسی که دوستم دارد؟

گفت : بگیر بخواب بابا کی توروو دوست داره آخه..

خدایی زیادم بیراه نگفت...

سلام عزیزم

مطالبت خیلی دلچسب بود.ممنون میشم یه سر به ما هم بزنی زیر ابی؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند

ترکتان نخواهند کرد ؛

آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد