ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

ببار باران

هی باران … 

  

ببار

 

من سفر کرده ای دارم که پشت پایش آب نریختم …! 

il833namlr8pt8d8q6ip.gif 
  
 
آنــکـه مـیـرود نــمـیـفـهـمــد … 


امــا آنــکـه بـدرقــه مــیـکـنــد ،
 

 خــوب مــیـدانـد کــاســه آب مــعـجــزه نــمـیـکــنــد ..!! 
 
aksha.ir%20%281%29.gif

 

 

 



پرسید : چرا آسمان ابریست ؟

 
  گفتم : تو نبودی با او درد دل کردم  ! . 
 


 


ای ابــــرهـا نـبــاریـد !!
 
 مـــن دریــا را بــه پـایـش ریـخـتـم . . .بـرنـگشتــــــــ 
 
45934305_1.gif
 

  

میسپارمت به خدا

تا حالا چوب دلتو خوردی؟؟


خیلی درد داره


خیلی...  

 

5y8pf8j.gif

 
 
دستم را خوب میخوانی
 
 
ولی ... 
 

قلبم را فقط ورق میزنی 
 

83565718678493470537.jpg

 

 



باز هم دیدمش  


  

نه اینکه بغض کنم ! نه !

 

 فقط از درون هزار سال پیر شدم ...   

 

45368159384589908235.jpg

 


  

 



جناق شکستیم و گفتیم یادم تو را فراموش

 


 

 

تمام استخوان هایم شکست اما فراموش نشدی...



CryingGirl.gif
 
 


 

وقتی کار از کار گذشت

 

دیگه چه فایده ای داره 

 

توی فالت بیاد 

:

یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور 

 

110.jpg




میسپارمت به خدا. 

 

 

 

خدایی که هیچوقت نخواست تو را به من بسپارد...  

 

0.920277001316873163_jazzaab_ir.jpg




 

تو رفتـــــــــه ای؛

 

و دیگـــــــــــر ... 

 

نمی شود به عـ شـ ق معتقد بود ....

romantic-separation1.jpg




من آرزوهامو واسه موندنت خط زدم ...  

 

 

تو منو واسه  ... 

 

 

کاش می دونستم ... 

 

9.jpg


 

تب کرده ام !

 

از همـــآن روز که زیر بآرآن  

 

بوســه هـآیت 

 

از عشــق خیــس شــدم...!


 
 

 
نشستم پای مشروب گفتن بخور بگو به 
  
سلامتی اونی که دوستش دارم...

پیکو به لبم نزدیک کردم اما نخوردم!

ولی گفتم به سلامتیه اونی
 
که از وجودش نفس میکشم...گفتن چرا نخوردی؟؟؟ 
 
سلامتیه اونو تو پاکی میخوام نه مستی!!!
images?q=tbn:ANd9GcSM1oRNa4RFS_uQaO_6cJQ

385654_447242471980635_2051045222_n.jpg

 

  کــــــوچ مے کنمـــــــــ 

 

از سرمــــــــــــای نبودنتـــــــــــ  

 

به آغوش گــــرم یــــــــــــــادتـــــــ ــــ    

امــــــــــا   

 

این ایل تنهــــــــــایی 

 

هر لحظــــــــــــهـــ با مـــــن استــــــــــــــ