ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

ببار باران

هی باران … 

  

ببار

 

من سفر کرده ای دارم که پشت پایش آب نریختم …! 

il833namlr8pt8d8q6ip.gif 
  
 
آنــکـه مـیـرود نــمـیـفـهـمــد … 


امــا آنــکـه بـدرقــه مــیـکـنــد ،
 

 خــوب مــیـدانـد کــاســه آب مــعـجــزه نــمـیـکــنــد ..!! 
 
aksha.ir%20%281%29.gif

 

 

 



پرسید : چرا آسمان ابریست ؟

 
  گفتم : تو نبودی با او درد دل کردم  ! . 
 


 


ای ابــــرهـا نـبــاریـد !!
 
 مـــن دریــا را بــه پـایـش ریـخـتـم . . .بـرنـگشتــــــــ 
 
45934305_1.gif
 

  
نظرات 33 + ارسال نظر

سلام م خوبی ولاااااااا
چرا نگــاه می کنــی...
تنهــا ندیــده ای..

بــه مــن نخنــد..

مــن هــم روزگــاری..
عزیز دل کسی بودم...
موفق باشی

amir 1392/04/07 ساعت 12:14 http://lovebelove222.blogfa.com

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

شبنم 1392/04/07 ساعت 21:28 http://shabnam-f74.blogfa.com/

مـاهـ ـگـیـر دلـش سـوخــتـــ ــ . . . .



ایـن بـار مــ ـاهـ ـی بـــود کـــه از



تـ ـنهـ ـایی



قـلاب را رهـــــــ ـــــا نـمــیـ ــکـ ــرد . . .

حمید پیله 1392/04/08 ساعت 11:18

چند وقتیست مرا نادیده میگیرد خدا

چند وقتیست که من تنها و بی کس مانده ام

کاش باشد هم زبانی هم دلی یا که کسی

تا برایش بازگویم شرح این در ماندگی

ᄊԾんムᄊᄊムÐ 1392/04/18 ساعت 13:00

وب عاشقانه زیبایی بود
موفق باشی

میسی داداشی

sara 1392/04/18 ساعت 18:52

اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند فقط بخاطر اینکه پیدا

نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد

sara 1392/04/22 ساعت 22:31

کــــــــــــاش ایـنجــــــــــــا نـبـــــــودم . . .


کــــــــــــاش آنـجـــــــــــــا نـبـــــــودی . . .


آنـوقت با هم چـــــای می نـوشـیـدیـم . . .


عکس یــــادگـــــــــاری می گرفتیـم . . .


تو آغـوش هم سـیـگـــــــــــــار می کشیدیم . . .


و به دردهـای هــــــم بلنـد بلنـد می خـندیدیم !!

شبنم 1392/04/31 ساعت 23:39 http://shabnam-f74.blogfa.com/

❤باوَر کُنــﮯ یا نَـهـ ...



یاد کَســﮯ کـ روزﮯ بهـ او مـﮯــگُفتَـمـ نَفَسـ



دارَد نَفَسَمــ را مـﮯـبُرَد!



ذَرهـ ذَرهـ تمامَمـ مـﮯـکُنَد و دَر جَوابــ



تَمامـ اَشکــ هاﮯـَمـ بـ مَن مـﮯـگویَد:



دُختَرَکـــ ِ ضَعیف. ..

شبنم 1392/04/31 ساعت 23:41 http://shabnam-f74.blogfa.com/

از نداشتن ِ حرف نیست

از داشتن حرفِ زیاد است !

پس وقتی می بینی سکوت کردم صحبت نکنی سنگین تری!

elMira 1392/05/03 ساعت 11:42 http://mehrabunii.blogfa.com

اجی خیلی قشنگ بود
من دریام دریا02
اجی تولوخدا لینکم کن
اخه تازه وبلاگ درس کردم
بوس بوسی

سید محمد رضا 1392/05/06 ساعت 12:41

سلام خوبی مهربون خیلی خوبی تو ولاااا...

دلــم کــَمى خــُدا مــى خــوآهـَد
کـــَمى سکــوتــــ
دلــَم دل بـــُریدن مــى خــوآهـَد
کــَمى اَشکـــ
کــَمى بــُهتــــ
کــَمى آغــوش ِ آسمــآنى
کــمى دور شــُدن اَز ایــن جــنس ِ آدم..
یاحق موفق باشی

خدایـــا؛
گفتم دست خالی زشت است، مهمانی رفتن!!

دست پُر آمده‌ام،
دستی پُر از گنـاه

چشمی پُر از امیـد
بمانم یا برگردم؟!؟

سلام وب زیبایی داری...[گل][گل]

شبنم 1392/05/07 ساعت 12:43 http://shabnam-f74.blogfa.com/

جناب سعدی فرموده بودند :

بر احوال آن مرد باید گریست / که دخلش بود نوزده ، خرج بیست !

که اگه الان بود باید میگفت :

بود حال و احوال آن مرد زار / که دخلش ریال است ، خرجش دلار !

شبنم 1392/05/09 ساعت 12:19 http://shabnam-f74.blogfa.com/

روزی تو پیدا میشوی،وقتی که شاعر میشوم...

من درخیابانهای گیج،روزی مسافر میشوم...

حس میکنم درچشم تو هرشب دلم گم میشود...

امادوباره عاشقی را بنده منکر میشوم...!

در کوچه های چشم تو من عشق را گم میکنم...

دنبال عشقم میروم،مرغ مهاجر میشوم...

حوای مصرع های من دارد هوای آدمت...

با گندم موهای تو،من باز کافر میشوم...!

شبنم 1392/05/12 ساعت 12:40 http://shabnam-f74.blogfa.com/

هـــمــیــشـــﮧ نـــــﮧ

ولــــﮯ گـــاهـــﮯ

مــیــان بـــودن و خـــواســتـن

فـ ـاصـلـــﮧ مـــﮯ اُفــتــد

وقـ ـتــهــایـــﮯ هـــســت کــــﮧ

کــســﮯ را بـــا تــمـــام وجــــود میخواهــــﮯ

ولــــــﮯ نــــبـــــــایــــد کــنـــارش بــــاشـــﮯ ...

شبنم 1392/05/18 ساعت 11:28

."
بیماری نــــادری ست...
این کــــه نگاهــــت
به هرچــــه بیفتــــد،
دلت برای یک نـــفـــر تنگـــ شود...!!!

سلام ابــــــجی جون آپم منظر حضــــــورت

sara 1392/05/22 ساعت 14:49

گفتنــــــــد دلــــــت چــه میخواهــــــــد ؟؟؟؟؟
آهــــــی کشیــــــدم و گفتـــــــــم :
اینکــه دلـــــــم دیگــــــر چیــــــــــزی نخواهــــــــــد........

شبنم 1392/05/22 ساعت 22:26 http://shabnam-f74.blogfa.com/

دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…
::

شبنم 1392/05/22 ساعت 22:32 http://shabnam-f74.blogfa.com/

دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…
::

sara 1392/05/23 ساعت 17:31

نیمـﮧ ﮮِ ِ گمشــــ❤ـده ام نیستـﮯ ;

ڪـﮧ بآ نیمـﮧ ﮮ ِ دیگر بـﮧ جستُ جویت برخیزم ...

تــــ❤ــــو ؟

تمآم ِ گمشــده ﮮ ِ منـﮯ !

تمــــــــــــ❤ــــآم ِ

گمشـבه ﮮ ِ

مــن❤

sara 1392/05/24 ساعت 15:21

بـنــد نــافـــــــ روحـــــــــــم

از تـــو بـــریـــدنـــے نـیـسـتـــــــ

ایـن هـمـه تــــلـا شــــــ مـکـنـــــ!

مـنــــ ایـنــــ نـارسـے را

دوسـتـــــــــ دارم...

بـه هـر قـیـمـتـــے !!!

شبنم 1392/05/28 ساعت 13:31

پر از سوالم
جوابم نکن!
پراز جوابم

sara 1392/05/28 ساعت 19:42

بــا بغــض هــایــم

دفــن مــی شــوم

ســال هــا بعــد زمیــن ،

بــی هیــچ بــارانــی،

خیــس خــواهــد شــد . . . (!)

sara 1392/05/28 ساعت 19:44

כلـــم بـــرایـــت تنــــگ نشــــــכه . . . اصـــلا

כوسـت نـــכارم ببـینــمـت . . . هیـــچ وقـــت

خــاطــراتــمــان تـڪـــرار نمـیـشـونــכ כیگــــر . . . هـــرگــــز

امـــا بـــا تمـــام وجــوכ כوستــت دارم . . . همیشـــﮧ!

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

روزهایی که دلم شکسته بود یادحرف های پدر ژپتو به پینوکیو افتادم که می گفت :

پینوکیو ! چوبی بمان ! آدمها سنگی اند ، دنیایشان قشنگ نیست !

امید 1393/02/03 ساعت 09:50 http://09128534530.blogfa.com

درکلبه اى که نگاه تو فانوسش باشدپشت درش هزاران زمستان مى مانم. .

[ بدون نام ] 1393/04/24 ساعت 20:20

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان عاشق شده استو گریه کرده...................... فقط اینو بلدم ارزوو ببشخید

میسی که بهم سر زدی یه دنیا ممنون

خسته اونی نیست که خوابیده !
اونیه که نمیتونه بخوابه !!!

حـــوا …؟ تـــو!!! … مگــــــر سیب را پوست کنـدی خــــوردی؟ که دنیـــا این گــــونه پـوست مــا را مـی کند!!!

اجیم عالیه وبت عالی بوووووووج اجی بزلگم عخش منی تووووووووووو دوجت دالمممممممممممممم بووووج

فدات بشم آجی

لینکت کردم اجی نازم بوووووج

منم لینکت میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد