ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

بـــــــه سلامتــــــــی خـودمـ.......

cartpostal-vv44.tk

 

تمام برگ های دفترم تمام شد  

 

قلمم به پایان رسید 


دستم سست شد  

 

چه سرمشقی به من دادی...! 

 

" دل دادن خطاست "

 

به سرنوشت بگوید:

اسباب بازی هایشان بی جان نیستند...

ادمند میشکنند.    


 

همین که قاصدک را فوت کنی تا عطر نفس هایت را باخودش بیاورد

برای دلم کافیست...


 

 

همیشه به یادت هستم اماشاهدی ندارم

جزکلاغ بام خانه مان...

که او هم حقیقت رابه تکه پنیری

میفروشد...

 

 

بعد رفتنت دو چیز مرا گریاند، یکی رفتن بی بهانه‌ات و  

 دیگری ماندن بیهوده خودم... 

  

 

  

 

یعقوب یادم داده اسـت،

دلبرت وقتی کارت نیست

کـوربودن بهتراسـت ! 
 
 
...نیا باران 
 
عاشقانه اش نکن .... 
 
منو او(ما)نشدیم.... 
 
عکس عاشقانه
 
دنیا نگرد!!! 
 
 

    خــودم دورش میگردم 
 
 AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان  

 
 


بـــــــه سلامتــــــــی خـودمـ....... 


کـــــــه قلبـــــــم مثل قبـــــــــرم... 


فقط جــــــــای یه نفــــــــــره!!!!!! 


 

 

 

گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت مارا تکه دلی...

اما دریغ کردن رهگذران...  

 

بـــاران نبـــار

من یاد گرفته‌ام “دوست داشتن دلیل  

 

نمی‌خواهد…”   

 

  

 
بـعـضِـــــــی " آه " هــا را...
هـر چـــقدر هــم کــه از تـــه دل بکشـــی..
بــــاز هـــم ســــینه اتـــــ خالـــــی نمـــی شــــود...
امـــــروز ســـینه ی مـــن پــــر اسـت از آن " آه " هـــا..

 

 

اگه فراموشم کنی می رم سراغ سرنوشت 

می گم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت 

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم می شم 

 مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم می شم 

 

 

 
 
 

 

 

کاش یکی از آرزوهای تو بودم

نگاهی آشنا به یاس کردم ...

تو را در برگ گل احساس کردم ...

خلاصه در کلاس ناز چشمت ...

دو واحد عاشقی را پاس کردم !!!  


 

 
خـــــیلی حــــرف اســـــــت وفـــــــادار دســـــــت هایـــــــــ بـــــــاشی 
  
کــــــه یــــــک بــــــار هــــــم  
  
لمسشـــــــاننــــــکرده ایـــــــ>...!!!!                         
 
                             

     
                         


صـــراط ِ مـستـــقیـ یعــنـــے


 راهـــــے کــهـ .. مــــےرســـد


بـــ ه آغـ♡ــوش  تـــ♥ـــو

  ...  .  


  


دختر تنها

دختر تنها                                 


    خدایا گواهی، که گاهی نگاهی ندارد گناهی  


                   خدایا یاریــم کن اگــر روزی ، جایــی ، چیــزی را شکســتم دل نباشـــد


    

سکوتم را به باران هدیه کردم.

 

                  تمام زندگی را گریه کردم.

 

نبودی در فراق شانه هایت.

                

                 به هر خاکی رسیدم تکیه کردم.


                         

عاشقانه های دل شیدا

   
                          

                          

خدا وندا

تو خود گفتی که در قلبz7otjnb9yeaqfxckelaw.gif شکسته خانه داری

شکسته قلبz7otjnb9yeaqfxckelaw.gif من جانا به عهد خود وفا کن ...


602048_449330428471077_831867691_n.jpg

                      

صد بار دیــــگر هم که به دنیـــا بیایی . .
فرقــــــــی نمی کنــــــــد . . !!
قســـــمــــــت همـــ که باشـــیـــــــم . .؛
دیــــــــــر یـــــا زود به یک دیـــگر خواهیـــــــم رســـیــــد!!!