ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

کاش میشد

کاش می شد تو جنگلا،یه کلبه داشتیم من و تو 

زمین و شخم می زدیم ،دونه می کاشتیم من تو 

خودمون خونه می ساختیم ،دستامون گلی می شد 

آهن و بتن نبود،دیوارا،کاگلی میشد

 وقتی هیزم می آوردم تو میشستی رو به روم

 می چکید نم نم بارون رو درختا روی بوم

 آتیش کلبه به را بود ،دیگه سردت نمی شد

 غم نون زانو می زد،حریف عشقت نمی شد

 کاش رو کول آدما خورجینی از غصه نبود

 عشق آدما به هم فقط توی قصه نبود

 کاشکی رو سر گلا منت باغبون نبود

 واسه امنیت شهر ،گزمه و پاسبون نبود

 

   
 
 
   
  
 
 
 
بهار-بیست دات کام تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.bahar-20.com... روزی که نگــــــــــــــاهمــــــ ـــان در هم آمــــــــیخت

 

 ...مــــــــی خواســـــــــــــتم بگــــــــــویم کـــــــه 

 

... اما ســــــــــــکوت کـــــــــــردم 

 

حـــــــــس کردم از نگـــــــــــاهم ، رازم را خوانـــــــــده باشـــــــــــیبهار-بیست دات کام تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.bahar-20.com  

  

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 

دیشب ازدفترعمرم صفحاتی خواندم 

 

 چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم

 

 همه ی دفترعمرم ورقی پیش نبود 

 

همه دردفترمن حسرت دیدار تو بود 

 

 

  

 

 

 امشب شب رویای تو بود تو نبودیبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

 

دردل همه آوای تو بود تو نبودی 

 

دل زیرلب آهسته تمنای تو میکرد 

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comدرحسرت دیدار توبود تو نبودی 

 

  




برای پیری عصا نمیخواهم …



تو را میخواهم !


عصایم باش … 

 

 

 


 

 

 



 

 

   

 خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . .

۩۞۩


 

 

حرف دلت را امروز بزن!



اگر امروز گفتی...


 اسمش "حرف دل" است 

 


اگر نگفتی


فردا می شود


 "درد" دلت...  

 

 

 

آدمی که غرق شود قطعا می میرد! 

 



چه در دریا 


 

 چه در رویا   

  

my_love200.jpg

  

 


کـــــاشـــــــ هـر روز خدا جمعـه بود...


تا دلتنگیـــهامـونـو می انداختم گـردن غــروبـش.....!!



 

LOVE%20%2865%29.jpg

  

  

عشــق چیسـت؟

 

گفتــــــی لــــب تَر کن تــــآ دنـــــیآ را 
 
  
بــه پــــآیت بریزمــــ  
  
حـــــالا چـــــشم تــَر کرده امـــــ 
 
 
می آیی؟!!   
 

مے گوینـد قِسمتـــ نیستـــ حِکمَتـــ استـــ

خدایـآ

...

مـَن معنیِ قِسمتـ و حِکمَتـــ را نمے دانمــ


امـآ تـو معنےِ طاقَتــــ رآ مے دانـی ... مـَگــَر نــه ؟


عکس رویایی جدید

دلم می گیرد ...

وقتی می بینم او هست ... من هم هستم ...

اما " قسمت" نیست ...!!

عکس قلب در آتش love fire

 



پرسید : چرا آسمان ابریست ؟




گفتم : تو نبودی با او درد دل 

 


 کردم !  


انگشتم که لای ورق های دیوان حافظ می رود



دست و دلم می لرزد



اما به خواجه میسپارم تا امید را از دلم نگیرد



دلم میخواهد همیشه بگوید



یوسف گمگشته باز آید به کنعان غــــــم مخور




 

 animated gifs of rain

بـــاران که میبــــارد....


همه چیـــز تازه میشـــود...

حتـــی داغ نبــــودن تـــو
...


امــروز بـــاران بـــارید....


 

 

از هَـــر چــے تَرسیـــــدَم سَـــرَم اومَــــد. 

 

.   

کـــآش تُـــو هَم یه کم تَــرسنآکـــ 

 

 

 بودی !!!  

 

[تصویر:  1hjaqkxkjifraid1qa0i.jpg]

عشــق اگــر خـط مــوازی نیسـت،چیسـت؟

یـ ـا کتـاب جملــه ســازی نیســت،چیسـت؟
!
عشـق اگــر مبنــای خلــق آدم اســت ...

پـس چــرا ایـن گـونـه گنــگ ومبهــم اسـت؟

پـس چــرا خـط مـوازی مـی شـود!!!

از چـه رو هــر عشـق،بــازی مـی شــود؟  
 

 

 
اسبـــابــ بازیهـــایتــ را کـه جمــع کردم
 
مــــاتم بــــرد...
 
وقتـــــی که دلـــــم را مــــیان آنها 
 
  دیـــدم...