ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

بـــــــه سلامتــــــــی خـودمـ.......

cartpostal-vv44.tk

 

تمام برگ های دفترم تمام شد  

 

قلمم به پایان رسید 


دستم سست شد  

 

چه سرمشقی به من دادی...! 

 

" دل دادن خطاست "

 

به سرنوشت بگوید:

اسباب بازی هایشان بی جان نیستند...

ادمند میشکنند.    


 

همین که قاصدک را فوت کنی تا عطر نفس هایت را باخودش بیاورد

برای دلم کافیست...


 

 

همیشه به یادت هستم اماشاهدی ندارم

جزکلاغ بام خانه مان...

که او هم حقیقت رابه تکه پنیری

میفروشد...

 

 

بعد رفتنت دو چیز مرا گریاند، یکی رفتن بی بهانه‌ات و  

 دیگری ماندن بیهوده خودم... 

  

 

  

 

یعقوب یادم داده اسـت،

دلبرت وقتی کارت نیست

کـوربودن بهتراسـت ! 
 
 
...نیا باران 
 
عاشقانه اش نکن .... 
 
منو او(ما)نشدیم.... 
 
عکس عاشقانه
 
دنیا نگرد!!! 
 
 

    خــودم دورش میگردم 
 
 AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان  

 
 


بـــــــه سلامتــــــــی خـودمـ....... 


کـــــــه قلبـــــــم مثل قبـــــــــرم... 


فقط جــــــــای یه نفــــــــــره!!!!!! 


 

 

 

گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت مارا تکه دلی...

اما دریغ کردن رهگذران...  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیـــــــــــد 1392/02/06 ساعت 12:56

پنداشتم که اول آسودگیست عشق پندار من به باد شد از کار عاشقی

سعید 1392/02/09 ساعت 07:37

حسرتش به دلم مونده،

که یکبار نمازی قسمتم بشه ،

بدون یادی از دنیا ؛ پر از یاد خدا !

دلم به دو رکعتش هم راضیست ...

[ بدون نام ] 1392/02/09 ساعت 12:01

اخر تونستم ببینم............. خیلی قشنگه وبلاگت ....اجی گلم .....خیلی دوست دارم

عاشـق شدن چیز ساده ایست ...

مهم عاشـق ماندن است

بی انتـــــــها ...

بـــــــی زوال ...

تــــــــــا ابد ... ...

بی منـّــت....!

سلام عـــــــــــــــزیزم

هر چی فکرشو میکنم وبت خیلی خوشکله اینهو خودت

سلام میسی شما لٌفت تالی

سعید 1392/02/19 ساعت 23:10

سلام غواص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد