ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

من ازت خاطــــــــــــــــــــره دارم

        

    همه درد منی تو ... غم دنیا که غمی نیست. 

من ازت خاطــــــــــــــــــــره دارم، خاطــــــــــره درد کمـــــی نیست!!  

 

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

   

 

 عــشـــــق فـــقــط 


عزیـــزم و دوســـتت دارم 

 
نــیــســت  


عشق اینه که  


تو هـــر شرایــــطی  


باهـــاش باشـــی  


حتــی اگه نفــهمه.....!


Click the image to open in full size.

 

 


 

درد که میــــگیرد قلبـــــم...


لبــــخند میـــــزنم!!


یادگـــاری توســـت....

  

http://www.farafun.net/photos/farapix_com_a660b6fd1d7c72ff84b3c4d76e5171e1_qejx7xnx5ayblnvcp60.jpg

 

 

مـقـدس تــریـن جــای دنــیـاست


اتـــاق تنــهـایی هـــایـــم


وقـــتی


بــا نیـّــت " تـــ♥ـــــو " خــلـوتـــ می ڪنـــم                         

 


 
                           

                           

 


نظرات 3 + ارسال نظر

تحــــویل نمــــــے گیــــــرم، سالـــــے را کــــہ بدون حضــــور تــــــــو تحــــــــویل شــــــود

سعید-صعید-ثعید 1391/12/27 ساعت 13:47

دلـم گـرفته است ...
نه اینـکه کسی کاری کرده باشد نه ...
من آنقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد..
دلم گرفتـه است که آنچه هستم را نمی فهمند ...
و آنچه هستند را میپذیرم ...
و دنیـا هم به رویش نمی آورد این تنـاقض را ...

سید محمد رضا 1391/12/29 ساعت 20:39

مارا میازار ای رفیق
میخانه ها را بسته اند
دل را به جایی را نیست
مینای دل بشکسته اند
امروز با ما صبحت شب زنده داری می کندد
فردا به عهد تازه ای با دیگری نشسته اند
----------------- این خط اخر ساله واسم یه جمله یادگاری بنویس..
سال نو پیشاپیش بر شما و خانواده محترم مبارک@@@@
اسفند رو به پا یان است وقت کوچ کردن به فروردین وقت
بخشیدن و صاف کردن دل پس مرا ببخش اگر با حرفی
یا نگاهی یا صدایی یا زبانی بر دلت ترکی انداختم
ببخش مرا اگه ند یم همه دیگر مرا حلال کن
یا حق موفق باشی همیشه و به تمام ارزوهات برسی


سلام شرمند من از طرف عموم بهم زنگ زده با دوستم اومدیم وبلاگ این به ما ما گفت از طریق تلفن نوشتیم
پیام زده بود اگه بد نوشتیم شرمند===حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد